Onödig update

Nu går jag som på nålar, det finns ingenting att göra och det börjar bli lite tråkigt.
Nästa vecka börjar folk rulla in igen så jag hoppas mängden arbete ökar också :p

Hjärtat har varit hemma från jobbet, migrän stackarn, finns det något värre!? =(
Hoppas dock det går över tills jag slutar så han orkar följa med på fikan, annars får jag åka själv, gör inte så mkt egentligen, tråkigt bara när jag inte har någon radio i bilen, hehe... får ringa och fråga, ska han inte med får han leta upp radiokoden eller lägga min iPod på laddning :p

Har suttit med resan ett tag nu, finns så mycket jag vill se och göra men så lite tid vi har på oss och vi vill ju absolut inte stressa. Får se vad jag väljer bort.
Kan ni tänka er att hotellen i Las Vegas tar ut nästan den trippla summan om du bor hos dem över en helg =O

Exempel;
Hotell Luxor 4 nätter på vardagar cirka 1200 kr,
samma antal nätter men över en helg tar de ut 3200 kr.

Sjuuukt, men förståligt, haha...

Nä det är ju faktiskt fikapaus, så jag ska ta en break från datorn!
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0