Otursmorgon!

Sikken morgon, sikken jäkla början på dagen!



Det började med att jag vaknade imorse, för sent och med en jäkla skallebank. Det regnade ute och jag stressade på mig kläder och packade ner frukost och lunch. Eftersom restaurangen på jobbet har semesterstängt denna vecka så finns det heller inte några vanliga muggar att dricka kaffe ur, så jag slängde ner en sådan också - allt i en papp påse.

Åkte iväg till jobbet, hoppade ur bilen och snubblade till - påsen hamnade på marken och när jag tog upp den igen så gick botten sönder, allt ramlade ut - locket på lunchboxen föll av och all soppa rann ut på marken, muggen gick i tusen bitar och alla jobbpapper blev pisseblöta. Inte nog med det - det var bara att springa in på jobbet och slänga sig i växeln eftersom jag redan var sen.

Så nu sitter jag här; fortfarande huvudvärk, ingen lunch och massor med lådor och grejer att göra rent när min växeltimme är över *pust*

När man har en morgon som denna...
...då vet man att resten av dagen blir skit också :p

Kommentarer
Postat av: Maria E

Hej gumman! LAllt bra med dig? Låter som en jobbig morgon... Hoppas dagen blir bättre. =) Håller mig allt uppdaterad genom att läsa din blogg ibland. Vad har du får mailadress?

Kram Maria

2009-08-04 @ 08:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0