Planering hit och almenackor dit

Sitter med min jobbkalender i ena handen och min privata kalender i den andra, nu innan vi åker iväg är det tydligen MASSOR som ska klaffa...



Jag har en del möten inbokade, en utbildning som jag ska göra via nätet och en utbildning som är i grupp, jag ska lära folk mitt jobb så jag slipper ha tonvis med papper liggandes när jag kommer tillbaka vilket resulterar i att jag ska jobba kväll när jag lär upp dessa personer och sen ska jag även få ihop festen.
Detta var jobbkalendern :p

Sen ska jag på fritiden hinna träffa kompisar, fira massa folk som fyller år, ha kräftskiva och lite småsaker och jo, planera och boka klart resan :/

Men skam den som ger sig :)
Och när det kommer till planering så är ju det faktiskt min starkaste sida ;)

Jag har ett väldigt stort kontrollbehov och det är nog av den anledningen min almenacka är min bästa vän hehe... det var förvisso även den som fick mig att hamna i ett stressträsk för fyra år sedan och ja, en lååång historia. Ällingen förbjöd mig i alla fall förrförra året att ha en almenacka och jag gick som på nålar, så han upptäckte att det var likabra att jag fick mig en eftersom jag skrev på massa pappersblad istället, men bara om jag lovade att sköta mig och det tror jag att jag gör, hehe...

Någon mer än jag som är planeringsberoende? :p

Förresten, vill ni ha en fräck och perfekt personlig almenacka?
Kolla denna sidan

Nepp, nu blir det hopp i säng och ny dag imorgon!
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0