Telefonen, del 2

En fortsättning på kort och mms från min mobiltelefon...
Än en gång; Ber om ursäkt för kvalitéten på en del kort ;)


 Amanda, en månad gammal
 Kort taget av mig under ett besök hos min moster





 Ladies Night 2008
 Kort taget av mig



 Under en Frölunda - HV71 match
 Kort taget av mig


 

 Moster var på lunchbesök på jobbet med man och bebis
 Kort taget av mosters kille med min mobilkamera




 Det börjar bli vår! Vitsippor.
 Kunde inte motstå att ta kort med mobilen




 Gullesnutten sover i sin matstol efter en måltid
 Skickat till mig från mosters kille




 Hampus har somnat under Monster Jam
 Haha, klart jag var tvungen att ta ett mobilfoto
 Vem kan somna under Monster Jam? :p



 Amanda sover, barnpassningen gick otroligt bra :)
 Taget med min mobil 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0