Telefonbilder, del 1

När jag lämna in min mobil för lagning för två veckor sedan så tömde jag den på alla bilder och mms jag hade i den. Roligt att titta igenom, för det är sånna bilder man nästan aldrig tittar på bara sådär :)
Tänkte vara så snäll att jag ska ge er en liten sneakpeak på en del av dem ;)
Ber om ursäkt för kvalitéten på en del kort ;)



  Min första babe, fungerade super när den väl funkade :p
Kortet mms:ades till mig från min älskling;
Han hade en körning till ett företag efter att jag sålt bilen, och där stod den!





 Ällingen har en "fin" solbränna!
Kortet taget av mig efter att han varit på ett bilrace



 Drink på balkongen på Mallorca
Kortet mms:ades så snällt till mig från min svärmor när de var där på semester.



 Zorro, mammas och pappas ena hund.
Kortet mms:ades till mig från min mamma när de var på väg hem med skrutten efter de hämtat honom



 Publikhavet på Bruce Springsteen konserten 2008
Kortet taget av mig!




 Bonzo, mammas och pappas ena hund, den äldsta av dem =)
Kortet taget av mig under en promenad.





 Santorini, under vår båtluff 2008
Bilder tagna av mig. Lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0