Thomas Ledin kvällen

Jag har inte hunnit berätta om Thomas Ledin kvällen, som var otroligt mysig. Det var smörgåsbord på Huvudrestaurangen på Liseberg och efter maten spelade Thomas Ledin. Var nog en av de bästa utomhuskonserter jag varit på.

Satt i bilen för några dagar sedan och försökte komma på några låtar han sjöng så jag försökte sjunga några, men tydligen var inga av dem rätt :p
Men igår när han spelade kände jag (som tur var) igen de flesta låtar, en klyscha var dock avslutningslåten som var Snart tystnar musiken, hehe... men den är ju så himla fin. Jag och min första "pojkvän" dansade alltid tryckare till denna på mellanstadiediscona. Och detta var alltid sista låten som spelades, även på discona, och enl mina föräldrar skulle jag alltid vara hemma klockan 21 men kom alltid hem för sent, brukade komma hem runt midnatt.
Resultatet - fick utegångsförbud, var och varannan fredag :p


Betyg av konserten: TTT½

Här är lite klipp från Liseberg :)


 

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh vad jag grämer mig att jag sket i att gå dit!!Ja ja det är lätt att va efterklok =) Jag får helt enkelt spela hans låtar hela dagen nu... =)

2009-08-23 @ 12:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0