Kvällsarbetare v.35

Nyvaken för en sisådär timme sedan, gött. Blev ganska sent igår, vi kollade nämnligen på film och den sluta inte förrens halv ett, haha...
Men vill ni ha tips på en bra film?
Se Män som hatar kvinnor, så himla bra! Ja - trots att det är en svensk! ;)

Jag jobbar nämnligen kväll denna veckan eftersom det är två män på kvällen som ska lära sig mitt jobb för att sedan ta hand om det när jag är på semester. Så denna veckan jobbar jag 16-00, måndag-torsdag, sen ledig fredag. Lovely!
Jag är ju en kvällsperson, så denna veckan passar mig perfekt :)

Även nästa vecka är ganska go, blir nog dock övertid på måndagen. Men sedan på tisdagen och onsdagen ska jag göra en internetbaserad utbildning så då gör jag den hemmifrån, gött! Kunna sitta i soffan och jobba, icke fel inte :p

Nepp nu ska jag slänga i mig lite frukost och hoppa in i duschen.
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0