Uttråkad! Äntligen sista dagen!

Nu sitter jag min siste timme i växeln här på jobbet, otroligt skönt. Segare jobb får man leta efter, händer knappt någonting första timmen och hittills idag har jag (på 30 min) svarat på noll samtal, NOLL =/
Tiden går inte lite långsamt *pust*

Äntligen fredag - äntligen snart helg.
Ikväll ska vi på bio med min syster och hennes kille, sedan imorgon kommer mitt hjärta Jessica förbi. Söndag är det ännu oklart vad som händer, det beror på vädret, men jag hoppas det fortsätter som nu med massa sol =D



Igår blev jag så jäkla sugen på Twist, ni vet godiset, ällingen kallar det för pensionärsgodis men wtf, gott gott gott :p
Blev i vart fall dööösugen, så idag efter jobbet måste jag iväg och köpa en påse, kan jag smaska på den under bion, hehe...
Mmm... nu blev jag sugen igen, haha... =)



Nepp, nu ska jag fortsätta sitta och vänta ut tiden. ROLIGT! =(
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0