Allt är underbart!

Det har varit en lagom dag...
Slappat på soffan, tagit det lugnt, ätit pizza till middag och sen haft två vänner över och sett film. Det blev tisdagens inspelning av Surviving Christmas, ingen höjdarfilm dock. Efter det började Förtrollad på TV4 och jag vet, det är en barnfilm, men ack så fin.
Alla förtjänar vi att ha ett sagoliv ;)


Jag tänkte uppdatera er lite ang julklappar a la 2009 också ;)


Här är dem alla (tror jag...)


En grå chili-filt, Vattenkokare, Kastruller, Bailey's, Hårbottenmassör och Ett halvårs prenumeration på Hänt Extra Bild.


Leilas - A piece of cake, Skydd till framsidan av min Iphone, En plånbok, Presentkort på Ticket, Body Butter från Body Shop, Almenacka 2010 och penna, Vitt Humanity armband.


Presentkort på massage från Flexmassage, Billaddare till min Iphone, Två års prenumeration på Vagabond, Eye primer från Make up Store och två par mystofflor.
De beiga skall jag dock byta mot något annat ursnyggt ;)


Jag är iaf mer än nöjd och alla julklappar är så underbara och välbehövliga.
Hoppas ni är lika nöjda mer era och inte följer "trenden" att sälja dem på nätet ;)

Nu skall jag krypa under täcket, imorgon är sista dagen innan jobb igen - och det skall man ta tillvara på. Skall  njuta till fullo, bl.a. är en fika med mina underbara vänner inbokat, lovely!
Nu är det dock bedtime!
Nattinatt


Kommentarer
Postat av: Mia

Det är väl bara den lilla Kitchen aid-en som saknas :) den kommer kanske nästa år. Baka på bara :)

2009-12-27 @ 23:39:11
URL: http://plutten.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0