Allt handlar om kontakter!

Iaf i vårt vardagsrum igår kväll ;)
Ällingen målade klart sista väggen, blev så superfint, jättenöjd!
Och för några veckor sedan såg vi kontakterna vi ville ha, så han åkte iväg och köpte dem på vägen när han var min mammas chaufför så dem satte vi upp igår. Eller jag höll ficklampan och han va hantverkare hehe... iaf i hälften av rummet, sen kunde vi tända taklampan och han fixade resten av uttagen medans jag tittade på Pernillas Jul och mös ner mig i soffan.
Blev sååå jäkla bra med kontakterna, urnöjd! Det är det man låter ta tid och tänker igenom riktigt noga som blir bäst, kom ihåg det ;)

Gamla kontakterna


Nya kontakterna


Så idag skall vi (read han) kapa av dörrfodrena, för de är för långa nu med det nya golvet. Sätta upp dem och limma upp golvlisterna, sen blir det förhoppningsvis ihopbyggnad av tv-möbeln, wiiie!
Spännande!

Fortsättning följer...


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag ser väldigt mycket fram emot att se hur det blir i ert vardagsrum. =)

Vilken tur att kontakterna blev svarta nu, mycket bättre =)

2009-12-17 @ 20:06:03
URL: http://plutten.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0