Årsbokslut dag 1 av 3.

Kunde inte somna igår och sov väldigt dåligt i natt.
Tror ögonen "somnade" först vid två - halv tre och klockan ringde kvart i sex, då har jag bara halvsovit tills dess också, detta och första dagen på 2009 årsbokslut bådar inte gott. Men men... inget att göra mer än att ta sig igenom det :)

Årsbokslutet för min del ser ut som så här;
Alla fakturor skall iväg och det är även nu alla kunder ringer och har frågor eller synpunkter på de fakturor de redan fått. Dagarna börjar vid 07.00 och brukar sluta vid 19-20-tiden på kvällen. Ja det finns som sagt en del att göra, men icke klaga, det är ju bra övertidspengar hihi...



Så om några minuter är det som sagt dags att dra på sig kläder och göra sig redo för dagens jobb, kan ju inte säga att jag längtar men ska ändå bli lite gott att komma till jobbet. Är ju dock bara tre dagar innan det är långledigt igen. Men tre jobbiga dagar, brukar däremot gå fort eftersom det finns så mkt att göra.

Nu ska jag göra mig iordning här hemma.
Ha en tipptoppdag allesammans!
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0