Årsbokslut dag 2 av 3.

Andra bokslutsdagen...
Jag hade ett jäkla flow igår så det känns bra det här.



Fryser dock som ett as och är lite småsnuvig, men jag hoppas för allt i världen att det endast är pga att jag är lite stressad och trött och inte att jag börjar bli sjuk - IGEN! =/
Men det återstår att se. Jag ska kämpa mot alla baskilusker så gott jag kan iaf hehe ;)
 
Proppade i mig en ipren och en panodil zapp så nu är jag snart fit for fight igen, haha...
 
Ska försöka komma i säng väldigt tidigt ikväll så jag får en riktigt god natts sömn och förhoppningsvis är mig själv helt och hållet imorgon igen. Man vill ju inte vara sjuk nu när det snart är "långledigt" igen. Funderar tom. på att unna mig två extra lediga dagar också 4e och 5e januari, men vi får se vad som händer och fötter.
 
Nu är min frukost slut iaf så det är dags att återgå till jobb.
Later...


Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas verkligen inte du åker på ngt igen!! Jag håller alla tummar och tår!

Gå och lägga dig tidigt,det vet väl du inte va det är.Det klara du aldrig ;) hihi

2009-12-29 @ 11:03:22
URL: http://plutten.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0