Årsbokslut dag 3 av 3.

Äntligen sista dagen, gott!
Egentligen har jag inget emot årsbokslut, det är den bästa tiden på året arbetsmässigt - man har massor att göra, känner sig viktig och tiden går enormt snabbt - det är just det där med att känna sig tvingad till övertid, alla är superstressade och man själv är helt slut när man kommer hem som jag inte gillar. Men annars är det definitivt roligaste tiden.
 


Åkte dock hem ganska tidigt igår, redan 18.20 stämplade jag hemgång, gott att komma hem i någorlunda tid. Vi ligger väldigt bra till så det känns positivt. Förhoppningsvis blir det hemgång redan vid 18 i dag också. Håller tummarna! ;)

Nu ska jag göra mig klar för avresa mot jobbet, hoppas ni alla får en fab dag!
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0