2 0 0 9

Nu är det inte lång tid kvar av 2009.
Har ni hunnit med allt ni skulle? Höll ni era nyårslöften?
Jag kan säga att jag inte gjorde allt jag sa och höll inte heller mina nyårslöften, men så är det väl alltid haha... och vad gör det egentligen? Det är ju ett nytt år snart, man kan fortsätta då ;)
 
Detta är mina minnen av 2009;
Jag var i New York över nyår 2008-2009, en vecka på Mallorca och 17 goa dagar då vi gjorde Kalifornien runt. Jag fyllde 25. Var på Monster Jam samt spelningar med Melissa Horn och Thomas Ledin. Var på spa i Strömstad och en weekend i Bokenäs. Några vänner fick barn eller blev med barn. Jag var med och planerade en enorm fest på mitt jobb, jag sov ensam hemma för första gången haha...
Det har tydligen, förutom alla resor, varit ett ganska lugnt och händelselöst år, vilket är jäkligt skönt... Nu är jag redo för 2010 ;)

Detta hände ute i världen;
Ett plan fick nödlanda i Hudson River, en hel drös av stjärnor gick bort, massa skit i Rinkeby, Kronprinsessan Victoria och Daniel förlovade sig, även lillasyster Madelene och hennes Jonas förlovade sig, Barack Obama blev USAs första svarta president, en fet lågkonjunktur slog till, det blev lagligt med homosexuella äktenskap, svenska allmänna värnplikten avskaffas, svininfluensan slog till i världen, minaretförbud införs i Schweiz, årets julklapp blev spikmattan. Sen hände säkert en massa mera, men man kan ju inte hålla koll på allt ;)

In memory of...



Jag hoppas i alla fall att ni haft ett toppenår och att ni tittar tillbaka även nästa år ;)
GOTT NYTT ÅR ALLA SÖTA DÄR UTE!




XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0