Svarta dagar...

I söndags när vi kom hem ifrån Bokenäs sattes det igång med spackling i vårt vardagsrum, våra väggar skall nu bli svarta med en urfräck fondtapet :)


Här är vår fd lila vägg målad lite vit för att inte lysa igenom tapeten


Svart färg med glitter...

Idag började vi måla väggarna och jag ska erkänna att jag var skeptisk till tre svarta väggar men det blir inte så mörkt som jag trodde, det blir faktiskt snyggt. Än så länge är hon nöjd :)

  
Lite romantik i renoveringen ;)

Så just nu håller ällingen på och rollar det sista på vägg nummer två av tre, medan jag bara försöker hålla mig vaken hehe... får bli sängen tidigt idag!
Resultatet på väggarna får ni vänta med tills de är färdigmålade ;)

Nattinatt


Kommentarer
Postat av: faster lisbeth

Så jäkla snyggt det blir tror jag :)

Ska själv ha svart o silver i sovrummet.

Kram Lisbeth

2009-12-09 @ 07:34:44
Postat av: Mia

Jag tyckte det övermålade lila var rätt snyggt :) hihi

Ser fram emot att få se resultatet sen! =)

2009-12-09 @ 13:45:36
URL: http://plutten.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0