Haft en duktig dag!

Denna dagen har bestått av nyttigheter;
jobba, handla färg till vardagsrummet, handla och packa inför helgens weekend.

Imorgon åker jag, hjärtat och sex vänner till Bokenäs - en konferense och spa anläggning jag bokat via mitt jobb, ska bli mycket trevligt och gott att komma iväg lite.
 
Vi ska försöka hinna måla de tre väggarna i vårt vardagsrum på söndag när vi kommer hem - svarta väggar blir det, spännande att se. Vi tänkte tapetsera men bestämde oss för att måla, i fall det blir för mörkt med svarta väggar så är det bara att måla om igen :)
Men de väggarna kommer passa så bra till min älskade tapet jag nu bestämt mig för att köpa, bättre sent än aldrig, skrev ju om denna tapet här i slutet av mars när jag såg den för första gången. Ja, det var ett true "love at first sight" moment =D
 
http://sweetess.blogg.se/2009/march/tapet-karlek.html
 
Det är som sagt den till vänster.
Tapeten har en grå/silvrig lite glittrig bas, stora "glittriga" lila blommor, blanka svarta blad och tunna limegröna blommor. Lovely!
 
Ja vi får väl se hur det slutar, bildbevis kommer den dagen vi väl fått upp den :p
Bedtime, nattinatt


Kommentarer
Postat av: Mia

Ser fram emot att se ert nya vardagsrum. Kul att du äntligen fått köpt tapeten!

Hoppas nu får en trevlig weekend och att julbordet smakar! :)

2009-12-04 @ 07:38:01
URL: http://Plutten.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0