Idol finalen 2009

Jajjamän, om 1½ timme skall jag kolla på den, sett något enstaka avsnitt då och då men absolut inte följt programmet. Men vad gör man inte en kväll som denna - inget annat går på tv och jag orkar inte göra annat än att se på tv, hehe...

Vem hejar ni på då?
Calle / Erik?



Jag vet inte varför, men av någon anledning (de få program jag sett) har jag haft något emot Erik, därför vill jag säga att jag hejar på Calle. Men ska försöka att trycka mina förutfattade meningar åt sidan och endast lyssna på hur de är ikväll och sedan bestämma mig :)

Så min myskväll = Idol och nyponsoppa, haha...

XoXo


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag hejar på Erik faktiskt. Har alltid sagt innan alla finaler att jag hejar på den som sjunger bäst. Men denna gången skiter jag i det och hejar på Erik från start. Är på ändå lite tveksam för Calle har gjort en sån resa, och verkligen utvecklats. Erik däremot var och är en stjärna från början. Men vi får se, antingen vinner den självklare eller så "glömmer" svenska folket att rösta på honom och det blir en skräll! =)

Ha en trevlig kväll med nyponsoppan. Glöm inte chokladen! =)

2009-12-11 @ 19:48:29
URL: http://plutten.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0