[ingen rubrik]

Måndag, ällingen är på jobbet och bara skit på TV...
Halsen är mycket bättre och jag ska nog kunna börja äta småsaker nu vilket är himmelskt efter att bara ha levt på yoghurt och sådanna saker i några dagar. Men kroppen är helt slut och det känns som man är halvt förlamad, vilket är jättejobbigt, men det blir ju bättre det också så småningom.

På torsdag kommer provsvaren och jag hoppas på att de kan få fram vad det är för fel så jag kan få en mysig jul och återkomma till jobbet på måndag. Det är extremt tråkigt att vara hemma när man inte kan göra något.

Sen nästa vecka är det bara jobb i 3 dagar, sen julledigt i fyra innan årsbokslutet (som kommer bli ett helvete) och sen är det nyårsledigt. Gott, hoppas jag får va ledig OCH frisk! ;)

Ska ta och greja till mig en skål med fil och banan så jag får i mig min medicin, sen får det nog bli en film i väntan på att hjärtat skall komma hem :)

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0