Jag kan svälja! =D

Somnade vid midnatt och vaknade 11 imorse, satte mig upp i sängen och bara svalde och svalde och svalde - mitt egna saliv. Låter jätte äckligt jag vet men förstår ni vilken lycka som spred sig i min kropp av att kunna göra detta!? Visst är halsen fortfarande full av massa svullna körtlar, men den enorma sådan är förminskad och förhoppningsvis stannar den så och förminskas ännu mer. Lycka!

Med tanke på vad det är för väder ute önskar jag dock att jag hade varit frisk, då hade jag tagit mig in till stan, tagit en fika och handlat julklappar *mys* Men men... hoppas på samma fina väder när jag mår bra igen :)

Ällingen som tog vaccinsprutan i förrgår satt samma dag och hade ont i armen och svettades, igår när han kom hem hade han ont i hela kroppen och feber - även om vi visste att det kunde bli så av sprutan så var vi oroliga för att han blivit smittad - men imorse var det bra igen så nu är det bara värk i armen kvar.

Just nu står han och slipar på våra väggar och jag sitter som ett hjälplöst miffo i soffan, ursäkta utrycket, jag orkar ingenting så han får lite skylla sig själv att han ska vara så duktig ;)

So long...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0