Julen närmar sig, granen på plats!

Efter jobbet bar det in mot stan, mötte upp systeryster och handlade lite julklappar, dock inte alla som jag hade hoppats på att hinna, men men... några är bättre än inga :)

När jag kom hem hade ällingen städat och gjort massa fint och burit upp gran och lite grejer från källaren, så jag smällde på en julskiva och började klä granen - rött och guld blev "temat" i år. Sen kunde jag inte hålla mig så jag satte upp lite ljus och övriga saker också, så mys!





Men nu är jag helt slut, så jag ska krypa under täcket.
Imorgon är det morgonmöte kl 07:00, så man vill ju vara pigg så man inte somnar :p
Sen är det även julbord på jobbet imorgon - MYS! =D

Efter jobbet ska jag åter in till stan för att få köpt de sista klapparna.
Väl hemma ska jag försöka få upp lite tomtar och gardiner - bättre sent än aldrig ;)

Men nu var det bedtime ja...
Nattinatt!


Kommentarer
Postat av: Carin

Åh vilken fin gran vi har ingen i stugan här i Orsa och vi har ingen hemma så lite tråkigt men de finns massor av snötäkta granar runt stugan här = D. Gött att få klart med julklapparnas snart jag och J gjorde det enkelt för oss i år och bara gjort julkorgar men hemma gjorda ätbarajulklappar. Tusen tack för gratulationerna! Kramar från Carin

2009-12-22 @ 16:54:05
URL: http://carinscreares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0