Julifierat min blogg ;)

Som ni ser så ser min blogg lite annorlunda ut! På ett bra sätt självklart!
I och med att det idag är december och julmånad så får man ju också "julifiera" sin blogg och detta vill jag tacka mitt hjärta för som fixade detta åt mig imorse när han låg ensam hemma och va sjuk stackarn! Älskar honom mest i världen! <3
 
Ännu en dag avslutad på jobbet och jag får tillbaka mer och mer energi för varje dag, känns gott, snart är jag helt mig själv igen! =D
Är dock extremt trött så jag däcka av på soffan en 20 min här och skulle lätt kunna däcka av lite till men icke. Ska försöka få lite nyttiga saker gjorda här hemma, sedan ska jag ta en lååång kokhet dusch för jag fryser som en galning och efter det blir det tv-mys :)
XoXo


Kommentarer
Postat av: Mia

Hur blev det med telefonen? Hoppas du är nöjd =)

Tycker din blogg har blivit väldigt fin! snart dags för jul-tema =)

2009-12-01 @ 20:01:37
URL: http://plutten.net
Postat av: gisela

Visst e han bäst ,,,hihi men de tycker väl en mor...Älskar dig för att du älskar han..Du e världens lilla gumma....Lycka till med din energi...pussis

2009-12-01 @ 21:26:42
Postat av: Tereza

Synd att julpimpningen inte verkar funka på de datorer jag tittar ifrån! Får kika hemma... Kram kram!

2009-12-02 @ 08:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0