Lovely!

Det är helt underbart väder ute!



I alla fall här inne ifrån, när jag tog kortet va inte gott :p
Det är frostigt, är svinkallt och solen skiner.

Jag sitter och dricker te med tända ljus invirad i en filt, mys!
Ska skriva ner lite vad jag önskar mig i julklapp, alla tjötar om detta så jag är väl så illa tvungen att komma på något. Sedan ska jag skriva ner lite vad jag ska köpa till folk i julklapp, så när jag väl kommer in till stan vet jag vad jag är ute efter. Perfekt!

Förutom detta ska jag bara ha en helt fab dag, njuta av att slippa gå ut och kurera mig med en massa mys och te. Invänta telefonsamtalet från läkaren med min dom på svinis proverna. Och bara ta det lugnt :)

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0