... Lucia 2009!

Trevlig Lucia / Glad Lucia / God Lucia ... eller vad man nu säger! :)



Lucia är det i alla fall och tyvärr (även om det snöade lite igår) är det inget julväder alls ute. Plusgrader och helt snöfritt, mitten av december och man kan fortfarande gå runt i höstjacka typ, ytterst tråkigt.

Vårt vardagsrum ser ut som f-n, men ällingen har slitit både igår och idag medans jag bara kan kolla på, man känner sig extremt hjälplös, men han är så himla duktig! Och det blir så himla fint! =D
Funderar dock på om jag kanske ska vara lite "soff-duktig" och lägga ut vårt vitrinskåp till försäljning på Blocket. Då hjälper jag ju till lite iaf, hihi...

Får ta mig en funderare på detta en stund ;)

Ikväll blir det iaf filmen Holiday på TV3, så himla mysig! Ska fjäska med mitt hjärta också om inte han kan åka iväg och köpa en lussebulle till mig, extremt sugen och eftersom vi inte har någon som helst julkänsla här hemma kan jag väl iaf få en lussebulle på lucia!? ;) hihi...

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0