Middag & fika på dagens schema!

Idag fick jag sovmorgon, äntligen!
Vakna strax innan elva, så gott... synd att det är jobb imorgon bara :p

Nu ska jag hoppa in i en dusch och sedan bär det av hem till min farmor på middag innan vi drar vidare in till stan för en mysfika med underbara vänner.

Helt enkelt en superdag! =)

Hur ser er dag ut?

Vädret är extremt konstigt, iaf här i Göteborg, jätte mycket dimma, ser ut som snöhimmel, men det snöar inte och regnar inte och ja, svårt att förklara men underligt hihi...

Nu ska jag unna mig en het dusch med inpackning, ansiktsmask och hela köret, det är jag värd så här dagen innan årets värsta arbetsvecka (årsbokslut) *puh*

Ha en underbar dag allesammans!
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0