Räkmacka & julmys

Efter jobbet idag åkte jag och hjärtat mitt med min moster, hennes man och deras lille sötnos till jul på Liseberg. Vi började vår dag med en räkmacka på Heaven 23, lovely! Och Jessica jobbade vilket inte gjorde det hela sämre :p

Och vädret därtill, herregud sikken tur vi hade - vaknade till minus 8 grader imorse och dagen har bestått av kallt väder och sol vilket var nästintill perfekt nu på kvällen.
Man hade dock önskat att det skulle snöat när man nu va på Liseberg, men detta var ju tusen gånger bättre än regn iaf.

Liseberg var supermysigt, all fejksnö överallt och julmusik och allt annat mysigt. Man fick julkänsla in i märgen haha eller nått, supermysigt iaf och mycket, mycket trevligt sällskap =D



Och lilla Mandisen verkade också tycka det va mysigt :) Hon fick bl.a. se massa lampor, djur och träffa kanintomten - vilket dock inte verkade allt för uppskattat, hihi...
 
Nu ska jag unna mig lite clementin och gosa ner mig med min filt och se på Grey's

XoXo


Kommentarer
Postat av: Mia

Åh det låter som en riktigt trevligvinter-dag. Jag hoppas jag får komma iväg till Liseberg minst en gång till i år,och då ska det va kallt o inte +10 som när jag va där! Buu :)

2009-12-02 @ 21:21:21
URL: http://Plutten.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0