Slapp tjej

Det är mycket snö ute igen, så mys!

Igår kväll var vi hemma hos mami och papi och tittade på film och mös lite.
Såg en film som hetter The Accidental Husband, ingen höjdarkomedi men den gick att se, bra skådespelare som bl.a. Uma Thurman och Jeffrey dean morgan - som vann mitt hjärta som hjärtsjuk patient i Grey's Anatomy för att sedan stjäla det i P.S. I love you - så underbar. Han gör filmen sevärd ;)



Även bion igår var super, fasen så mkt bättre än andra filmen, se den!

Idag är jag slapp som fasen, hade tänkt åka in på mellandagsrean men ska in imorgon och fika med lite vänner så det kan nog hända att jag unnar mig shopping innan dess istället och idag stannar hemma och bara slappar och göttar till mig, ja vi får se - dagen är lång :)
Hur ser era planer ut?

Idag sätts en tjejkompis till mig igång (barnaföds snack), hennes vatten gick på morgonen den 23:e men bebben vill inte komma ut, så nu idag sätts hon igång så troligen under eftermiddagen är hon mamma. Mysigt! Spännande att se vad det blir, jag gissar på en pojk ;)

Nu ska jag kramas med min nyvakne sambo.
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0