Snön faller, julen närmar sig...

Idag har det tydligen snöat överallt, överallt förutom här hos mig såklart hehe
Här har det bara "snuggat" (snöduggat) men bättre än inget.
Så länge det börjar snöa den 23e och är snö den 24e så är jag nöjd hihi...

Nu ska jag lägga ut lite möbler på blocket hade jag tänkt mig.
Ingen som är intresserad av vitrinskåp eller sideboard i ek? ;)
Sen ska jag börja slå in lite julklappar och om jag orkar ska jag försöka vika lite tvätt.
Ällingen min skall vara chaffis åt min mamma.

Onsdag och inget Grey's heller, vad gör man en onsdagskväll dårå? =/
Ska nog kolla på Pernillas jul kanske, såg nått avsnitt härromdagen och lixom som med Leilas jul så fick man mysiga julkänslor och längtan efter julmat, godis och allt mys växer sig bara kraftigare :)
Nu är det bara 8 dagar kvar till julafton! 8 dagar kvar till årets bästa och mysigaste dag! =D

Vad ska ni göra ikväll då?

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0