Svininfluensan?

Ja det kan man ju undra... läkarna trodde så i alla fall. Så nu är prover tagna, svar kommer om en vecka och tills dess är jag sjukskriven - skittråkigt, är lätt trött på att va hemma, går ju an om man mår hyffsat bra och orkar göra småsaker, men nu sitter jag bara i soffan och gör absolut ingenting, ingen ork till något.
Halsen är som en vindruveklase när man känner på den, alla körtlar är jätte svullna och det gör extremt ont. Jag har fått i mig yoghurt och nyponsoppa på två dagar och igår gick jag och somnade vid 16.30 och vakna vid 09.00 idag, sikket liv :(

Tecken på svininfluensan är ju;
Feber och Frossa
Hosta och Halsont
Värk i kropp och huvudet
Diarré och kräkningar
Trötthet och förkylning
Andningssvårigheter

Lilla jag har haft dem allihop och allihop igår, så förhoppningsvis visar proverna de tog att jag har denna influensa så jag snart kan bli frisk igen *håll tummarna*
Bättre det än att inte veta iaf.

Så länge jag slipper se ut så här är jag nöjd iaf :p

svininfluensan


Nä nu käner kroppen att det är dags för sängen en stund till.
XoXo


Kommentarer
Postat av: gisela

Nuff nuff på dig gumman ! Krya nu på dig, se till så att Basse pysslar om dig och fixar till hemma...Thomas hälsar en nuff nuff hälsning oxå

Kramiz på dig....

2009-12-11 @ 17:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0