Tips på mys!

Vill ni ha ett bra tips på vad som kan höja mys stämningen?

Köp er en filt ifrån Chilli!
Den kostar 199 kr och finns i massa olika färger.

Här fick jag en grå i julklapp...


Fick en svart i julklapp förra året och sedan dess är jag såld, goare filt får man leta efter. Och den har blivit en kanonsuccé rekordsnabbt, så ni har säkert redan hört talas om den eller t.o.m. äger än och om inte så kan jag bara säga - grattis till denna nyhet, skaffa er en med en gång. Rekomenderas starkt! ;)


Kommentarer
Postat av: Mia

O ja! Jag älskar min svarta! :)

2009-12-27 @ 23:35:43
URL: http://Plutten.net
Postat av: faster lisbeth

Mmmmmm....Jag fick en vinröd. Den har jag sovit med hela julhelgen. UNDERBAR!!!!!!

2009-12-28 @ 08:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0