Badrumsvision!

När vi flyttade in i vår lägenhet var det en kakelbård i turkost mitt i badrummet, så vi satte kontaktpapper på den "randen" i valnöt istället, så det ser ut som träfärgat kakel. Samma som möblerna i badrummet. Blev jättesnyggt men på något sett är det fortfarande så att badrummet ser halvbilligt renoverat ut.

Så nu har jag fått en vision av vad jag tror jag hjälpa, hehe...


Jag är så jäkla sugen på att kakla om golvet i vårt badrum.

Det är jättetråkiga ljusgråa, lite halvdassiga, kakelplattor på golvet nu. Inte alls snyggt :p

Och eftersom vårt badrum bara är halvkaklat kommer det kosta svinmycket att kakla om allt. Så kakla över befintligt golv med sånt kakel som ser ut som sten... ja som sagt, endast en vision ännu så mycket kan hända, hehe...



Hittade ingen bra bild, men klinkersen ser ut ungefär som dessa stenar, fast inte på höjden då :p




Sånt här i badrummet hade inte heller varit fel :)
Synd att man saknar den storleken på badrum bara :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0