Dagen D

Jäklar det bränner i fingrarna av allt tangentbordsskrivande, det är bokslut idag så alla jobbar som galningar. Mina fingrar går av sig själva och när jag tar väck dem från tangentbordet känns det fortfarande som jag skriver. Haha... jaja...
Vi ligger jäkligt bra till i vart fall, i relation med det uppsatta målet alltså, det trodde man inte igår när vi gick hem =) Men alla kan bara de vill...

Om 1½ timme slutar jag för denna veckan.
Då ska jag hem och ha myskväll med älsklingen och päronens två hundar. Bara kramas en massa och gosa i soffan =D
Ingen av oss var speciellt sugna på räkor idag så vi får nog bryta den traditionen, men något annat gott måste det ju bli iaf. Vi kan ju inte ha myskväll utan mysgott :p

Annars ser helgens planer ut följande:
Lördag Vi börjar morgonen med hotellfrukost tillsammans med min älskade syster och hennes kille, sen är planerna ännu osäkra... Antingen åker vi hem och grejar i lägenheten eller så går vi på Wellnessmässan.

Söndag
Är det middag hos Basses päron tillsammans med hans mormor och morfar också, ska bli mycket trevligt. Sen är det den vanliga tv-kvällen med Gossip Girl osv =)
Vad ska ni göra i helgen?

Nu ska jag jobba vidare...
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0