En STOR dag idag!

Dagen går för fort, jag hinner ingenting...


Efter jobbet skall vi en sväng till Ikea och kolla lite på fåtöljer, de har även nyinvigning av den ombyggda butiken idag så man får ju passa på ;)
Det kommer säkert inte vara fler än vi där idag, haha...

Sen efter det skall jag hem och börja tapetsera dörrarna som skall upp i sovrummet, för i helgen skall det fasenmej bli klart =)

Efter det är det en STOOOR sak som händer;
Grey's Anatomy har premiär.

Då stängs mobilen av, älsklingen får vara knäpptyst och gud nåde den som vågar störa mig.
Det är egentid på hög nivå!
Så alla: Mellan 21-22 ikväll kan ni glömma att få tag på mig :p

Men nu skall jag fortsätta jobba...
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0