Födelsedagsfirande

Idag ska vi fira mamma... så om några timmar kommer de hit på lite semlor och gott =)
Sitter just nu och funderar på om jag ska köpa färdiga eller göra själv, hehe...

Har extrema skuldisar också för att jag ännu inte köpt present, men jag har verkligen ingen aning vad jag ska köpa =(
Samma som pappa, han fyllde 5 januari och jag har inte köpt till honom heller *pust* jag hatar verkligen att ligga efter och värre, jag hatar att jag inte kommit på en enda grej till någon av dem.
Hoppas på ett mirakel så jag hinner köpa något innan kl 16 :p
*tänker som en galning*

På tal om att fylla år, idag fyller underbara Natha 26, GRATTIS GUMMAN!

Nepp, nu ska jag torka håret och fixa till här hemma.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0