Första delfinalen, melodifestivalen

Årets första delfinal var här i Göteborg, tyvärr måste jag säga...
Fy fasen, helt pinsamt och en enda stor flopp.
Hur fasen röstar Sveriges befolkning?
Och värst av allt - Hur fan röstar den där internationella juryn?
Caroline af Ugglas, skojar ni eller?

Nä, programmet kändes stressande och kasst och ja...
hon gick vidare till andra chansen. Nejnej... inte bra!
En annan kass sak är ju årets programledare, gillar inte henne...
Hon är så snabb i talet och högljud.
Nä i år har det gått rejält neråt för melodifestivalen =/

Det bästa i kväll var att syster och hennes kille var här, supermysigt!
Efter melodifestivalen satt killarna med datorn och jag och syster gick in i sovrummet och hade syskonsnack.
Supermysigt! Älskar dig gumman!

Nu är jag så trött att jag mår illa, så läggdags.
Sov gott allesammans!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Och jag älskar dig :)

2009-02-08 @ 13:43:48
URL: http://sheddingskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0