Gimme! Gimme! Gimme!

Ja jag kör på Abba-temat idag på rubriker som ni ser :)

Idag är det ju fettisdagen = SEMLOR!
Mumma! =D

Ska på möte efter jag slutat idag så jag är inte hemma förens vid 18-19 tiden, men då jäklar, då blir det semlor med min älskling, det och chai-latte och mys. Längtar!
Dagarna på jobbet blir  så himla mycket bättre när man har något att längta till :)

Blir nog till att kolla på nya programmet med Linda Rosing också.
Och kom inte och säg att ni inte skall se, för vare sig man hatar eller gillar henne så kommer alla i vart fall titta :p


Nepp nu måste jag sätta eld i baken på mig själv... massor att göra!
Over and out



Update:

Älsklingen fick en långkörning och är inte hemma förrens vid 23-tiden.
Betyder att vi inte kan mysa med semlor idag :(
Jaja, vi får ta en "fejk-fettisdag" imorgon istället...
Så får jag köpa mig en godispåse och mysa med Private Practice ikväll istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0