Har jag utvecklats?

Ja tydligen... 
Var på utvecklingssamtal med min chef, alltid lika spännande!
Vi har det en gång om året och jag tyckte faktiskt att detta året var väldigt bra...
Förra året sa jag att jag inte tyckte han var speciellt bra som chef då han aldrig hade tid eller koll på sina anställda och aldrig var på plats. Jag fick en förklaring och jag måste erkänna att han under detta året förbättrats med iaf 200% =)
Så det berättade jag självklart för honom...
Annars var det mest bara positiva saker. Lite om läget på marknaden osv
Men jag är nöjd!
Håller tummarna på fortsatt nöjdhet! :p


Hahahaha....

Nu ska jag jobba det sista, sen iväg med min älskade kusin och kolla färg/tapeter :)
Älskar det, så jäkla skoj! Svårt att bli sugen på att göra om själv :p

I'll be back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0