Helgen med stort M

Jajjamän idag börjar en underbar helg.
Jag sitter just nu hemma, ledig, solen skiner - underbart!
Ska ta mig en dusch och sen dra mig ner till mamma och pappa, vi ska äta mys frukost. Eller ja, det blir väl brunch men ändå... det blir bl.a. äggröra, bacon, scones, marmelad, juicer, skagenröra, melon m.m m.m

Efter det åker jag och älsklingen iväg för en spa-helg.
Där blir det jacuzzi, avslappning, någon behandling,
go mat, choklad och lite champagne.
MYYYS med andra ord =D
Sen kommer vi hem på söndag igen.
Detta kommer bli en så himla bra helg.

Vad ska ni alla göra i helgen?
Några roliga planer för imorgon?

XoXo

Kommentarer
Postat av: gisela

Göra i ordning balkongen hehe måste ju se snygg ut på bild...Ha en jätte mysig helg...

2009-02-13 @ 12:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0