Helgens planer...

Om 3 timmar är det slut för denna veckan. Helg! Otroligt gott! =D
Helgens planer ser ut följande:

Fredag
Basse har övertid till 18 så innan dess skall jag ha egen-tid, vet inte än vad jag ska göra men shopping är ju aldrig fel, haha... fick dock hem en skvallertidning igår så det kanske får bli den och lite choklad :p
Sen ikväll skall vi som vanligt äta skaldjur och glo på tv, ska försöka få fixat tapeter och sånt på garderobsdörrarna också.

Lördag

Är det bara renovering som gäller. Garderober skall sättas ihop med varandra, dörrarna skall bli klara och sättas upp och golvlister skall på plats. Får väl se om vi hinner allt... Sen på kvällen kommer några vänner förbi på schlagerkväll
och mys :)

Söndag

Lite mer renovering, skall försöka få bestämt hur vi vill att väggarna i vardagsrummet skall se ut, kanske börja på det eller nått... vi får se vad vi orkar. Man vill ju ha lite ledigt också. Sen på kvällen kommer min familj på fika, då ska vi fira mamma lite :) Så jag ska försöka vara duktig och göra egna semlor =)

Vad ska ni göra i helgen?

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0