I have a dream...

Alla har vi våra drömmar och mål i livet.För några år sedan skulle jag gjort allt för att uppnå mina, gärna på så kort tid som möjligt.
För varje år så har jag tappat stinget och tänker massa ggr innan jag gör något - Du har blivit vuxen säger alla.
Men icke, jag tror även vuxna vill uppnå mål, vara impulsiva och följa sitt hjärta.

Så mitt nya mål är att uppnå, om inte alla, så väldigt många av mina mål och drömmar. Jag ska bli gamla Therese som älskar allt vad utmaningar heter!
Fast med mindre stress än förr då ;)

        Jag har några saker jag vill göra innan jag börjar plantera rötter:
  • Resa runt i USA - Uppleva San Francisco, Las Vegas, Los Angeles, Niagarafallen, Washington, Mount Rushmore, Grand Canyon, Miami & Orlando.
  • Jag vill resa till Australien, Nya Zeeland och Fiji 
  • Åka till Paris, Venedig, Nice, Monaco, London och Irland.
  • Åka på en sista minuten
  • Jag har alltid velat gå en reseledarutbildning via Ving.
  • Hjälpa till att rädda isbjörnar
  • Flyga luftballong
  • Jag vill få ett jobb jag verkligen, verkligen trivs med, nej - älskar!
  • Sen finns det säkert massa mer som jag inte kommer på just nu...
Har ni några speciella drömmar eller mål?            
                                                                                                             

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0