Ibland blir det (ungefär) som man tänkt sig...

Korten igår var lite bättre än jag trodde, men samtidigt inget jag vill se igen :p
Var bla ett kort utan tröja och jäklar, han hade nada mage. Vad bra tänker väl ni, men icke... fy fasen, han såg ut som en anorektiker för tusan, för smal.
Han är inte tjock nu men han har mage, men jag måste säga - hellre mage än det där andra, uscha! =/
Nä ska han få bort magen (som han själv säger) så får det fasen bli magmuskler istället :p


Till något roligare - idag är det fredag! Helg! =D
Ska bli en lugn kväll med räkor och gottigt, kanske lite vin och tv.
Bara ta det lugnt. För imorgon är det släktkalas och då behöver man sina krafter kan jag lova, hehe...


Nä nu ska jag jobba vidare innan jag ska på frukost.
Bara 7,5 timmar kvar nu :p


XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0