Inget att skryta om!

Mina antal läsare är inget att skryta om i antal direkt, men jag har legat och pendlat mellan 10-15 unika varje dag, men så idag hände en rolig grej - nu när jag kom hem efter att ha fikat med mina två gosetjejor så hade jag 70 unika besökare. Jag tycker det är hur roligt som helst! Även om det inte är mycket egentligen, men det spelar ingen roll, för mig är det mycket och jag gillar er allihop! =D
Kan ni inte skicka iväg en liten kommentar så jag får veta vilka som läser!? =)

Fikan ja... fikade med två tjejer från mitt jobb (eller ja, den ena har jobbat hos oss) och vi hade så otroligt mycket att prata om, tiden bara flög iväg.
Vi pratade dock bara om pojkvänner, frierier, barn och bröllop. Vuxensaker med andra ord, hehe...
Den ena tjejen är nämnligen gift sedan 1½ år tillbaka och den andra är precis nyförlovad och gravid. Super roligt!

Imorgon blir det ungefär samma stuk på dagen...
jobb och sedan fika med två andra tjejer.
Kommer bli mycket bröllopssnack där också, då jag var toastmadame på den enas bröllop tillsammans med den andra tjejen, som för övrigt gifte sig förra månaden,
så jag ska få se bröllopsbilderna imorgon! =)
Jaja... nog tjatat på mig. Nu ska jag mysa med mitt hjärta resten av kvällen!

XoXo

Kommentarer
Postat av: Världens bästa lillasyster...

... läser såklart! :*

2009-02-11 @ 22:06:50
URL: http://sheddingskin.blogg.se/
Postat av: Fru T

Din stackare, du kommer att fikas till döds! ;-)

2009-02-12 @ 08:22:09
Postat av: Sara Wipenmyr

Jag läser din blogg nästan varje dag...

2009-02-12 @ 08:50:05
Postat av: Moster F

Jag kikar in varje dag för att vara uppdaterad : ) Kramelikram

2009-02-12 @ 17:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0