Kärleks-snack!

Snart slutar jag för dagen...
Igår fick jag vara hundvakt åt mamma och pappas ena hund då den andra blev sjuk och de fick åka med den till hund-doktorn :p Och idag ska han få komma hem så idag ska jag vara hundvakt igen.
Får nog bli som igår... lite lek och sen sätta oss i soffan, kolla Private Practice och äta lite salta pinnar (jag äter ju choklad då) hehe...

Sen ikväll blir det yoga *me love*
Sååå jäkla gött!

Efter yogan ska jag och hjärtat mitt ha ett snack. Inget allvarligt, men är en sak vi ska diskutera, en sak jag egentligen bara vill att han föreslår, men killar är ju killar så jag får väl föreslå hälften och hoppas på att han föreslår andra halvan ;)
Vad det är? Nähe, det får ni läsa senare... hihi...

Nu ska jag jobba klart!
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0