Ledsna tankar...

  

Vad är egentligen viktigt i livet?

Inte är de tjobb, pengar, resor eller andra materiella ting.
Inte för mig iaf...
För mig är de viktigaste de som står mig nära.
Framför allt familj och övrig släkt, men även vänner.
Jag skulle hellre vara råfattig än att se någon jag verkligen älskar må dåligt.

Det är mycket sådanna tankar just nu...
Dels pga att min farfar dog för exakt två år sedan idag
och känslan av att se honom så jäkla sjuk, minns jag så väl.
Min gammelmormor gick så fort, hon var glad och dog på rätt sätt
(om man får lov att säga så)
Min farfar plågades...

Min mamma har hela mitt liv mått mer eller mindre dåligt,
men det blir bara värre med åren och just nu är hon riktigt kass.
Hon är verkligen min nummer 1 och jag älskar henne mer än mig själv.
Älskar dig mest i världen mamma!

Mycket ledsna tankar idag, men man får ha sådanna dagar också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0