Måndag osv

Måndag morgon, sitter på jobbet och har gjort så i en timme nu, ganska mycket att göra vilket är bra i dessa dagar.
Finns ju de som har det värre nu med alla varsel osv.
Nä man ska inte klaga...

Vaknade upp imorse och kände att jag ville vara ledig, så på fredag har jag semester =p
Skulle ändå vara ledig halva dagen så jag unnar mig den andra halvan också.
Så hinner man ta det lugnt och packa inför helgen, för med denna veckas schema lär det inte finnas någon annan dag jag hinner, hehe...

Veckans schema ser ut följande:
Måndag: Jobb, tandläkaren och kanske stan med syrran
Tisdag: Jobb, Yoga
Onsdag: Jobb, fika med två goa vänner
Torsdag: Jobb, fika med två andra goa vänner :)
Fredag: Ledig, frukost med familjen, packa och åka till Strömstad
Lördag: Alla hjärtans dag, ta det lugnt på spa i Strömstad!!!
Söndag: Åker hem från Strömstad, fortsättning följer...

Vad ska ni göra i veckan? =)

Nepp nu ska jag jobba lite till innan frukosten.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0