Massa tjöt men inget viktigt!

Nu var dagen på jobbet slut - äntligen!
Suttit här och knappt orkat hålla ögonen öppna, eller skriva på tangenterna.

Men nu ska jag hem och lägga mig på soffan och inte röra mig på resten av kvällen. Kolla lite på Private Practice tills älsklingen kommer hem strax efter 18, sen ikväll blir det Charterhjältar. Hehe...
Får nog bli en chai-latte idag också... kanske två :p

Ska försöka bestämma mig ang vilken kurs jag ska söka också, eftersom det är sista dagen idag. Får bli en mindre kurs på längre tid, gärna någon rolig :)

Håller tummarna för att lönespecen ligger i brevlådan också, men det är nog att hoppas på för mycket. Vi ska vara glada om den ens kommer innan lönen sitter på kontot, haha...

Nepp, nu ska jag göra klart här, sen hemmåt för therese-tid.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0