Massa...

Usch sikken helg.
Jag har nog mest bara sovit, men ändå sitter jag och är trött *pust*
Annars har helgen varit bra.

Vaknade dock med dunderhuvudvärk och kände inte alls för att gå imorse.
En treo senare så var jag någorlunda på benen iaf :)
Har så mycket på jobbet just nu att huvudvärken bara hade blivit värre av att stanna hemma :p
Men man ska inte klaga, värre om det varit så att vi inte haft något att göra...

Jag är så sugen på att göra massa just nu; plugga, renovera, resa m.m.
Det är sista dagen för ansökningar till distanskurser idag och jag tror ta-mej-fasen jag ska söka en. 
Jag läser via NTI och de är verkligen superbra, har läst två kurser innan - Näthandel A och Personaladministration. Denna gång blir det troligen Desktop, verkar himla skoj =)
Jaja den som lever får se...

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0