Money Money Money



Fick pengar från mitt försäkringsbolag idag,
för att jag var sjukskriven 2006 för ryggen.
Bättre sent än aldrig :p
Ingen jättesumma.
Men det var ju pengar jag inte räknat med,
pengar de erbjöd mig utan att jag hade en aning om att jag kunde få dem.
Så det är ju aldrig fel...



Så denna månaden är en bra månad på lönekontot =)
Tankarna snurrar på allt man kan göra, haha...
Och ni som känner mig vet säkert vart tankarna snurrar.
Precis - runt om hela vida världen - resa!!! :p



Kanske man skulle ta och spara dem!?
Oj, sikket fint ord jag använde - spara =)
Spara dem så man i höst kan göra en av våra drömresor kanske!?



Ja... detta tåls att tänka på!
*tänker för fullt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0