Redo/oredo

Folk omkring mig förlovar sig, gifter sig, skaffar bebisar, flyttar till hus osv
Och detta är folk i min ålder, jag kan inte låta bli att dras med i detta.
Visst vill jag ha hus - något eget. Men jag vill helst slippa allt underhåll.
Visst vill jag ha barn - men älskar att resa så jag vill ju göra det först

Jag vill ha hela paketet med hus, bil och bebis :p hehe... men samtidigt vill jag ha friheten som kommer med att inte ha allt det där.
Jag är i den där perioden exakt mitt emellan redo och icke redo :)

Men jag får påminna mig om att jag faktiskt har en ett år yngre kille och de (som vi alla tjejer vet) mognar ju senare. Även om han säger att han vill ha det så vet jag att han inte är redo.
Han vill ha hus för att slippa grannarna och kunna mecka med bilar. Han vill ha barn för att de är söta och ja... jag vet ju själv bara hur jag va för ett år sedan. Jag var inte redo alls... så att han ska vara det har jag svårt att tro ;)

Men allt kommer när det kommer, jag har inte bråttom :)
Men jag är ivart fall oerhört lycklig för alla runtomkring =D

Grattis till er alla and I love you alot anyway honey!
;) hihi...

XoXo

Kommentarer
Postat av: Mr.IckeRedo

jasså det säger du..

2009-02-03 @ 22:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0