"Renovering" på G idag

Just nu håller älsklingen på att borra ihop garderoberna, eller vad man nu säger, de ska sitta ihop iaf :p
Själv skulle jag greja med dörrarna, men självklart hittade vi ingen roller så vi kan limma på tapeterna, alltid är det så när man ska göra något... jaja, bara att pallra sitt arsle ner till Bauhaus och köpa detta.

Jag vill alltid göra allting på en gång, av den anledningen blir aldrig något rum 110% klart.
Nu har jag sagt att jag ska skärpa mig, men ändå står jag här och grejar med sovrummet samtidigt som mina tankar är i vardagsrummet osv. Jaja... vissa saker om sig själv kan man ändra, andra inte. Hehe...

För er som känner oss så har vi ju renoverat ganska många år nu, och inte för att vi aldrig blir klara utan helt enkelt för att vi (eller jag) gillar att ändra. Men nu blir sovrummet så himlans bra så jag ska nog vara nöjd ett bra tag framöver (I hope)
Nepp nu är det fortsatt "renovering" här =)

Ha en toppendag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0