Sömn...

Idag är det torsdag, eller a... för mig iaf :p
Är ju ledig på fredag =D

Sov länge imorse, gick upp halv 7, haha... ja jag drog mig aningen för länge :p
Så det var bara att gå upp, tvätta ansiktet och på med lite mascara samtidigt som man fick i sig ett glas juice, på med kläderna, bortsa tänderna och iväg. Och 06:59 stämplade jag in här på jobbet, hehe... tur att man bor nära :)
Så jag är i vart fall ganska pigg idag vilket känns bra... ska fika med två goa tjejer efter jobbet, massa tjejsnack - underbart!

Det är så jäkla mycket på jobbet och jag kommer aldrig i fatt :(
Så man får spendera rasterna med att blogga :p
Så nu ska jag hämta en kopp te och fortsätta här...
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0